BabyFaz is Back!!

Assalam Sayangku semua,

Sorry sangat, lama betul tak blogging. First sekali, nak ucapkan Thank you sangat2 kat Sayangku semua yang ‘mengsupport’ karier kita dan juga BabyFaz. Walaupun kita sibuk kerja, kita tak pernah lupa BabyFaz kita ni.

Kat sini, kita nak bagitau yang BabyFaz akan berada di Bucida Court Sungai Penchala pada 28 – 29 September 2013, bersamaan hari sabtu dan ahad, dari jam 4.00 petang hingga 10.00 malam.

Bucida Court Bazaar

Kat sana nanti kita akan adakan satu booth, menjual baju dan barangan busana peribadi dan favorite kita, yang selalu kita bawak, dan gunakan semasa shooting. Kita nak memberi peluang kepada Sayangku semua untuk memiliki busana dan barangan tersebut pada harga yang amat berpatutan. Antara yang akan dijual adalah baju-baju serta aksesori yang kita pernah pakai semasa shooting cerita Vanila Coklat (sebagai Auntie Anne), Mahabbah, Iman Nabila, Bedah Tong Gas Muflis, Kisah Cinta, dan banyak lagi drama-drama TV yang telah disiarkan pada tahun 2012 dan awal 2013. Jadi, jangan lepaskan peluang keemasan ini.

Dan pada Sayangku yang nak jupa kita face-to-face, kita akan berada di booth BabyFaz pada 29hb September 2013, dari pukul 6.00 petang hingga pukul 9.00 malam. Harap kita dapat berjumpa.

Thank you again for all your support selama ini. Kita sangat2 menghargai. Walaupun kita jarang berblogging, always remember, Kita sayang awak semua.

BabyFaz… Its Private

Live life beautifully and confidently.

1 Comment

  1. Auwww you such a sweet person. Yang last tu kita suka. ‘Kita sayang awak semua’ kita pulak yang happy 😉 Me one of your fans okey. Always support you kak baby. Love your acting sangat! I love you i love you!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a comment